Skrbi nas za zadovoljstvo naših strank. Če imate težave z našimi izdelki, vam bomo z veseljem pomagali.
Kontakt:
info@gastrokuhinja.si
Kako postopati pri reklamaciji?
Prenesite in izpolnite reklamacijski obrazec z naše spletne strani, varno zapakirajte blago in ga skupaj z izpolnjenim obrazcem pošljite na navedeni naslov. Reklamacije obravnavamo standardno v roku 30 dni (zasebne osebe) ali 45 dni (podjetja). Prenesi
Nadomestni deli
Pošljite nam povpraševanje na e-poštni naslov info@gastrokuhinja.si, in sicer z modelom, serijsko številko in opisom dela.
Opozorilo: Dobavni roki so odvisni od razpoložljivosti pri proizvajalcih. Naredili bomo vse, da vam dele dostavimo čim prej.
Informacije za podjetja
Odstope od pogodbe in reklamacije pri nakupu na davčno številko (IČO) ureja Trgovinski zakonik (Zakon št. 513/1991 Zb.). Podjetja se morajo ravnati po posebnih določbah tega zakona. Za več informacij o razlikah med nakupom na IČO in kot potrošnik preberite naše splošne pogoje poslovanja.